środa, 15 października 2014

[ 20 ] Take Me Into Your Lovin' Arms


Witam.

Ostatnio sporo eksperymentowałam z Sony Vegas'em i oto efekty mojej wielogodzinnej pracy...
(wiem, że niektórym może nie podobać się, że jest różnorodna kolorystka w filmiku i tym podobne, ale po pierwsze chciałam popróbować różnych efektów, a po drugie lubię niejednolite filmiki)


Stydia (Teen Wolf)
Hurts - Somebody To Die For




Selena (Come & Get It) 
Tove Lo - Stay High (U$IK TRAP REMIX)




Zalfie (Zoella & PointlessBlog)
The Neighbourhood - Sweater Weather



Chętnie wykonam jakieś zamówienie z filmików, zamiast gifów.




 your soul can never grow old
it's evergreen
 your smile's forever in my mind and memory


Love, Sophie xx

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten ze Stydią, habsgabaghwj. Kolorystyka jest pinkna, nie przeszkadza mi jej różnorodność ani trochę ;)
    A ten taniec Selenki fajnie zgrywa się z muzyką, co też mi się podoba!
    A Zoella z chłopakiem są uhoczy :3
    Love,
    Jesse xx

    OdpowiedzUsuń