niedziela, 5 października 2014

[19] I'm going to the carnival




Hej!


Przychodzę do was z dwoma filmami!
Pierwszy z nich to fanvid zrobiony specjalnie do mojego ulubionego fanfiction Ride by Nellie12!
W drugim połączyłam moje dwa ulubione pairingi: Stydia & Klaine.
Wzięło mnie na demony i takie tam
Enjoy!



Kurt Hummel & Blaine Anderson
Rudimental - Waiting All Night Ft. Ella Eyre



Kurt&Blaine | Stiles&Lydia
Amanda Jenssen - The Carnival



Przyjmę kilka zamówień :) Dwa lub trzy, bo liceum mnie dobija.



"My mom used to say you shouldn't pray for stuff. 
You should use this time to thank God"
"Okay, what are you thankful for?"
"My stuff... You. Our baby. Goldie and Shania"
[...]
Bryan&David, The New Normal

1 komentarz:

  1. Warto było czekać (pięć miesięcy, lel).
    Pinknie! Stydia jshfsfghgfehefwk <3
    KC to

    Love, Sophie xx

    OdpowiedzUsuń