środa, 29 października 2014

[ 21 ] Pain Demands To Be Felt






W notce tylko jeden filmik, bo nie mam za bardzo czasu, żeby skończyć resztę zaczętych.
Plan był taki, żeby teraz notki pojawiały się w miarę regularnie. I jak na razie dobrze nam idzie. 
Tak więc w tym tygodniu tylko jedno video, ale za to długie.





Multifandom
Human - Christina Perri
(jeśli ktoś chce wiedzieć co z jakiego filmu/serialu, to pytać, bo za dużo, żeby wypisywać wszystkie)






Sometimes when I close my eyes
I pretend I'm all right but it's never enough

Love, Sophie xx

3 komentarze:

  1. Ta piosenka prześladuje mnie od jakiegoś czasu ;-; Kocham ją, a ten filmik jest po prostu idealny. Jest po prostu niesamowity <3 Rób takich więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. http://becauseofyouff.blogspot.com
    2. Ireth Anarion
    3. Because of you
    4. Paramore- The Only Expection (możesz też wybrać jaką chcesz piosenkę :))
    5. Życie często wyznacza nam ścieżki, którymi nie chcemy iść. Ja nigdy nie robiłam tego, co mi każą. On tak. Lecz pewnego dnia w jego życiu pojawił się chaos. Zburzył jego poukładane życie. Sprawił, że otworzyły się mu oczy. Zaczął się uśmiechać. To byłam ja. Lecz życie nie lubi, gdy się go nie słucha. I dlatego próbuje nas rozdzielić. Nie pozwolę mu na to.
    6. Zdaję się na ciebie. Jedyne o co proszę to, żeby w zwiastunie pojawił się Louis Tomlinson i żeby były to w miarę aktualne gify oraz Zoey Deutch;) + możesz jeszcze dodać jakiś gif z Ashton'em Irwin'em pod koniec.
    7.Zdaję się na ciebie.
    8.Tutaj również zdaję się na twoją wyobraźnię ^^.
    9. twitter: @rckme_pls
    10. american boy

    OdpowiedzUsuń