środa, 13 listopada 2013

[3] Like the legend of the phoenix


(Zwiastun dla mnie)

'Radioactive'





Link do youtube
(zwiastun dla cherxtte)

'Do I Wanna Know ?'


Hej, cześć i czołem!
Co do pierwszego filmiku, hm... prawdę mówiąc, robiny na szybko, bo nie miałam czasu, a zwiastun jest i tak przeznaczony na mojego bloga (na którego serdecznie zapraszam), więc w każdej chwili mogę sobie wykonać nowy. 
Drugi zwiastun... cóż, robiąc go nie miałam lekko, ale jestem zadowolona z efektu. Mam nadzieję, że zamawiającej też się spodoba. Jeśli nie, to możemy się jakoś dogadać, bo nadal mam ten filmik na kompie w wersji roboczej.
Co do zamówień (jeśli takie się pojawią), to przyjmę raczej jedno, góra dwa. 
A tym czasem, bywajcie!

 May the odds be ever in your favor, Sophie xx

5 komentarzy:

  1. Hej chciałam zamówić u ciebie zwiastun :)
    no to może ja przejdę do zamówienia :3

    Adres bloga-http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com
    Nick zamawiającego- Jagoda Tomlinson
    Tytuł opowiadania- Love to the grave
    Muzyka - https://www.youtube.com/watch?v=bpyVqC0N-Fk
    Postacie np: Lucy Hale (jako Ashley), Louis Tomlinson,Harry Styles, Ian Somerhalder( jako Jake)
    Napisy, które mają znaleźć się w zwiastunie-
    Kochała ich obu...
    Lecz jednego z nich straciła....
    Ale czy na pewno?
    Ashley nie mogła się z tym pogodzić do tego dnia gdy znów go zobaczyła....
    "Ona nie jest zwyczajną dziewczyną"
    Ashley skrywa pewien sekret....
    "Louis ja znów go widzę!"
    "Kogo?"
    "Jake'a..."
    Czy ich miłość przetrwa te wszystkie nieszczęścia?
    Co się stanie gdy Jake przejmie władzę nad ciałem Louisa?

    Szczegóły dotyczące zwiastuna -zwiastun ma być czarno-biały, mroczny. Chciałabym aby w zwiastunie pojawiły się sceny z pocałunkami, Ian z tym swoim wrednym uśmieszkiem *.*, płaczącą Lucy Hale, smutny Harry i Louis itp :)
    Kontakt- @Carrots_6969, jagodzianka226@onet.pl
    Hasło- District 12
    Z góry wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ' Postacie np: Lucy Hale ' np. ?
    I jak rozumiem wybiera między Louis'em, a Ian'em?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę nie wiem jak to wytłmaczyć (jestem w tym kiepska xd) hmm...
      No więc może tak:
      W pierwszy napisie chodzi o Lou i Harry'ego
      w drugim tutaj mowa o Harry'm
      A później to Louis i Ian :)

      Usuń