poniedziałek, 18 listopada 2013

[4] You better let young Isaac go


Hej!
 W końcu skończyłam zwiastun wolny. 
 Okropnie trudno było mi znaleźć odpowiednie sceny z Loganem, ale w końcu się udało :)
Nie jestem też z niego do końca zadowolona, Chloe jest młodą aktorką i grała tylko w paru filmach, z czego tylko trzy nadawały się do zwiastunu, więc jest jaki jest.
 Na dziś mam tylko jeden wolny. 



 Logan Lerman & Chloe Moretz 
 Stay with me.
 Arcade Fire - Abraham's daughter. 


 Nawiązując jeszcze do wolnego. Uważam, że Chloe i Logan idealnie do siebie pasują. Robiłam go z przyjemnością, oprócz szukania większości scen z Loganem i niektórych z Chloe, wszystko było łatwe. W każdym razie gify i Sophie uratowały mi życie.


Zamówienia: przyjmę dwa, może w końcu ktoś się zgłosi :)

 'Any last advice?' 
 'Stay alive.'


 Jesse xx

3 komentarze:

  1. 1. http://ihatewhenyougone.blogspot.com
    2. anulak9823
    3. When I'm gone
    4. http://www.youtube.com/watch?v=Rzk8tIgO3lE&list=PLBpBYf9FGdGTrCS5wZdlrWEyWvZm_zEuh
    5. Ben barners - nathan (got)
    Jamie Campbell Bower (Valentine)
    Shadow - grał micheal corvina w underworld
    Dianna Agron (Izobel - czilliderka)
    6. Napisy po polsku
    „[...]ciemność nie zawsze oznacza zło, a światło nie zawsze niesie za sobą dobro.”
    7. Kolorowy (bez wypadku samochodowego)
    8. ania.antczak12@gmail.com
    9 District 12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonam :)
      A tak na marginesie, w pkt 7 ten wypadek samochodowy to był tylko przykład xd

      Usuń