poniedziałek, 11 listopada 2013

[2] I could stay lost in this moment forever

Cześć! 

Na sam początek może się jakoś przedstawię, więc jestem Jesse, mam 15 lat i takie tam. Założyłam Zwiastunownię Fair Trailers, bo niedawno wpadłam na pomysł, że razem z Sophie mogłbybyśmy stworzyć coś wspólnego. Samo założenie Fair Trailers było jednym wielkim spontanicznym odruchem, gdyż zamierzałam to zrobić za dobrych kilka tygodni, aż tu nagle bum! I jesteśmy! 

W tym poście pokażę też dwa moje filmiki, w czym ten pierwszy to zwiastun na mojego bloga (na którego sedecznie zapraszam!) 




Harry Styles & Nina Dobrev
A thousand years






Mój ulubiony, ale to chyba dlatego, że aktualnie mam fazę na Igrzyska Śmierci *-*

Katniss Everdeen & Peeta Mellark 
The star-crossed lovers of District 12 
I don't wanna miss a thing


Przyjmę dwa zamówienia, jeśli oczywiście takowe będą :) 
Jesse xx


1 komentarz: