środa, 25 lutego 2015

[33] Kiss you.




Witajcie kochani. Bardzo przepraszam za to, że nie wywiązałam się z ostatniej notki, ale wiecie jak jest (szkoła mnie już dobija). W dodatku wszystkie programy szlag trafił i nie mogłam dodawać napisów, więc nie zrobiłam zamówienia. Za co bardzo, ale to bardzo przepraszam. Przychodzę dzisiaj z filmikiem, bo w końcu z jakimś wypada przyjść. Mam tu zwiastun wolny dotyczący pocałunków.


A oto on:


No tak, więc muszę już lecieć, bo nauka goni. Do następnej.



Faith, Luthsei
xx

3 komentarze:

  1. Świetny filmik, w niektórych momentach przeskakuje, ale mi też się to często zdarzało kiedyś. Dobra robota :)

    pozdrawiam, Sophie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się tematyka filmiku, całościowo wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adres bloga: http://redbloodfanfiction.blogspot.com
    Nick zamawiającego: Megan
    Tytuł opowiadania: Red Blood
    Muzyka - najlepiej link do Youtube: Bracia - Nad przepaścią
    Napisy, które mają znaleźć się w zwiastunie:
    1. Red Blood
    2. Po latach znowu wraca do miasta
    3. Nikt nie wie oprócz niej
    4. Wszystko zaczyna się komplikować
    5. Jednak wszystko się zmienia
    6. Czy już będzie dobrze?
    7. http://redbloodfanfiction.blogspot.com
    Sceny, które mają pojawić się w zwiastunie (zdjęcia/linki do filmów/gify):
    Chciałabym żeby zwiastun był oparty na serialu 'Pamiętniki Wampirów'. Ataki Damona, proroctwo Bonnie.
    Układ gifów i napisów:
    1. Red Blood
    2. Po latach znowu wraca do miasta
    Pojawienie się Damona (Ian Somerhalder) z ciemności czy coś takiego
    3. Nikt nie wie oprócz niej
    Coś związanego z Bonnie (Kat Graham): spotkanie z Eleną (Nina Dobrev) i Caroline (Candice Accola) i Mattem (Zach Roeing)
    4. Wszystko zaczyna się komplikować
    Tutaj pojawienie się Klausa (Joseph Morgan), Rebekah (Claire Holt) i Hayley (Phoebe Tonkin), coś z lasem
    5. Jednak wszystko się zmienia
    Przytulenie, pocałunki,dotyk i coś w tym rodzaju.
    6. Czy już będzie dobrze?
    7. http://redbloodfanfiction.blogspot.com
    Szczegóły dotyczące zwiastunu (kolory itp.): czarno-biały, chciałabym żeby zwiastun trwał 2/3 piosenki oczywiście jeżeli to nie możliwe, to krócej.
    Kontakt: email: mila28413@gmail.com
    Hasło: The Notebook

    OdpowiedzUsuń