niedziela, 25 stycznia 2015

[31] Both your hands in the holes of my sweater




Hiya!




Przychodzę do Was świeżo po chorobie, z nadal bolącym ramieniem po pobieraniu krwi i jeszcze większym bólem głowy, ugh. Trzecia w nocy, a Jesse nie śpi, bo dodaje notkę na FT i ogląda glee, oh well.








Zamówienie dla Pysiek Pysiek!
Mam nadzieję, że właśnie o to Ci chodziło :) Długo zastanawiałam się nad umieszczeniem niektórych napisów, dodałam kilka gifów od siebie, jeden lub dwa zastąpiłam podobnymi, ponieważ te, które podałaś były za małe i chyba też jakiś usunęłam, bo nie pasowały, a nie mogłam znaleźć nic zastępczego. Mimo to jestem zadowolona i mam nadzieję, że Ty też będziesz. Jeśli jednak coć jest nie tak jak powinno - napisz, a poprawię :)



Drug || Take Me To Church



Have a nice day!






He was that boy from nowhere
who walked until the world run out
And he run out with it

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zwiastun, ponieważ gify są idealnie dobrane i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boziu kochany! Zwiastun jest znakomity! Nie wyobrażałam sobie że aż tak świetnie wyjdzie. Oczka mi się zaszkliły gdy go oglądałam, aww. Dziękuję Ci bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziekuję i cieszę sie, że spełniłam Twoje oczekiwania :)

      Usuń
  3. Jesse, ja chciałam się cb zapytać, czy do zwiastuna, mogłabyś... um... że tak nazwę "wkleić" różne sceny z filmów, czy seriali, jak nie można znaleźć nigdzie odpowiedniego gifa? Bo z miłą chęcią bym u cb zamówiła, tylko potrzebuję do szczęścia tej jednej informacji... :c A jak nie, to któraś z dziewczyn potrafi to zrobić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak, robię zwiastuny i z gifów i z filmików. Jednakże sceny z filmów/seriali muszą znajdować się na youtube, ponieważ mój program do pobierania plików wideo się zbuntował i nie pobiera z żadnych innych stron, tylko youtube. Więc jeśli sceny, które potrzebujesz, znajdują sie na yt to chętnie wykonam Twój zwiastun :)

      Usuń
  4. ► http://zagadka-fanfiction.blogspot.com/
    ► sraczo popychacz
    ► Zagadka
    ► co do muzyki to nwm, nie mam na nią pomysłu, masz wolną rękę
    ► https://www.youtube.com/watch?v=Tt2en4EB6pU

    1. https://www.youtube.com/watch?v=oBSP4Kt3-Ik - tylko pierwszy wyścig, i byłabym wdzięczna, gdyby nie było scen, gdzie widać ich twarze, idk czy rozumiesz o co mi chodzi xd
    2. https://www.youtube.com/watch?v=P8feEhxMxE0 - sam początek do 0:11
    3. https://www.youtube.com/watch?v=_ohIQdHId5g - od 2:56 do 3:17

    prosiłabym by w czasie filmików/gifów słychać było Evanescence - Lost in Paradise, z tłumaczeniem po polsku w takiej kolejności:
    1) I've been believing in something so distant - Wierzyłam w coś tak odległego
    2) All the promises - Wszystkie obietnice, które złożyłam
    3) Just to let you down - Jedynie, by was zawieść
    4) You believed in me but I'm broken - Wierzyliście we mnie, ale ja jestem załamana
    5) I have nothing left - Nic mi nie zostało
    6) As much as I'd like the past not to exist - Chciałabym, by przeszłość przestała istnieć
    7) It still does - Ale wciąż trwa

    układ:
    1), a w tym czasie i po tej "mowie" miłosne gify, gify z holland roden i calum'em hood'em, 2) 3) 4) w tym czasie gify z 5sos, gify z 1D, smutne gify z holland roden, 5), gify przyrody, morza, deszczu, kwiatów itp, znów smutne gify z holland roden, 6) 1. gify z bronią, krwią, pieniędzmi, samochody, morderstwa, znów 5sos, 1D, 3. 7), no i jeszcze tytuł na koniec "ZAGADKA" a pod tym "miłość nie jest łatwą za­gadką"

    ► Chciałabym, by gify, były jednakowej wielkości, co do koloru, nwm, ale byłoby miło, gdyby jakiś efekt był ;) masz wolną rękę
    ► @cliff0rdcutie - twitter
    ► serial - supernatural

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhu, Twoje zamówienie to prawdziwe wyzwanie, którego się podejmuję. Nie gwarantuję jednak równej wielkości gifów, ale postaram się jak mogę. Z efektami też coś pokombinuję.

      Usuń
  5. cieszę się, że lubisz podejmować wyzwania ;) spokojnie, jak jednak gify nie bd równe, nic nie szkodzi, chodziło mi po prostu o estetykę zwiastuna, dziwnie wygląda, gdy nagle jest duży gif, po czym zmieniony ba bardzo mały :/
    dziękuje za wykonanie zamówienia, zabieram się za wstawienie linku na stronę główną ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń