niedziela, 11 stycznia 2015

[ 29 ] Tear My White Skin Apart







Hej. 
Wracam po przymusowym urlopie z dwoma filmikami. Do jednego z nich jest podany link, ponieważ nie mogłam go inaczej tu wstawić. Nie mam pojęcia co się stało.

Musiałam wziąć urlop z powodów zdrowotnych i braku czasu. 
Przepraszam, że nie przyjęłam ostatnio żadnego zamówienia.




Stydia
The Script - Superheroes






If I was just another girl
Then I'm ashamed to say that I'm not over you
There's one thing I need to know
So call me, when you're not so busy just thinking of yourself


Love, Sophie xx

2 komentarze:

  1. Przywitałaś mnie moim kochanym Darylkiem z TWD *o* Dziękuję!
    Zwiastun pierwszy jest śliczny <3 Na początku muzyka miała kiepską jakość, jak mieszała się ze słowami, ale później wszytsko ładnie wyszło :)
    Drugi filmik pisze, że został zablokowany...
    Pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż pierwszy filmik jak najbardziej mi się spodobał :) o drugim nic niestety nie powiem bo nie działa :/

    OdpowiedzUsuń