poniedziałek, 29 grudnia 2014

Podsumowanie stażu Luthsei






Jesse:
Luthsei, w czasie swojego miesięcznego stażu wykonałaś 6 filmików, w tym 5 wolnych i jedno zamówienie. Najbardziej w Twoich zwiastunach podoba mi się dobór gifów/filmów oraz muzyka. Dużym plusem jest także jednolitość zwiastunów, widać, że przykładasz do tego wielką wagę ( 4 wolne zwiastuny są czarno-białe, jeśli się nie mylę). Moim ulubionym jest Only, w którym nie ukrywam najbardziej podobała mi się muzyka, ale także napisy: zwykłe, proste, jednowyrazowe, bez większego wymyślania - wielki plus.
Pozwolę sobie przytoczyć kilka cytatów na temat Twoich prac: 


"Łał. Strasznie podobają mi się twoje prace *o* Są super <3" - Siklava

"Zakochałam się w drugim zwiastunie *-* Świetne sceny, całość wygląda oszałamiająco i HOZIER ♥
Dobra robota ;)" - Jesse


W imieniu Sophie chciałabym Cię przeprosić, ponieważ z powodu wyjazdu rodzinnego i braku dostępu do internetu nie jest w stanie ocenić Twoich prac.
Mimo tego obie z wielką przyjemnością chciałybyśmy ogłosić, że zostajesz z nami na stałę!

Gratulujemy i mamy nadzieję, że zostaniesz z nami na bardzo długo!








4 komentarze:

  1. Jeju dziękuję bardzo♥
    Tak się ciesze
    Też mam nadzieję że zostanę z Wami jak najdłużej
    Jak miło być docenionym*.*
    Kocham Was i jeszcze raz dziękuję♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię kochamy i również się bardzo cieszymy <3

      Usuń
  2. Gratulacje! :)
    Obejrzałam wszystkie twoje filmiki i jestem pod wielkim wrażeniem! wow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju dziękuję♥ jak miło jak ktoś docenia moją pracę <3

    OdpowiedzUsuń