sobota, 15 listopada 2014

[22] People fall in love in mysterious ways

Hello!



W tym momencie jest godzina 23:24, a ja dopiero co skończyłam z filmikiem, który robiłam od godziny 18:00. 
Jestem wykończona i idę zaraz spać xd



Tym razem zrobiłam fanvid o moich ulubionych youtuberach - Trencie i Luke'u.
Ich kanał na yt znajdziecie TUTAJ
Nie przedłużając

Enjoy!


Thinking Out Loud || Trent and Luke








May the odds be ever in your favor.
(znowu w Igrzyskowym nastroju, bo w piątek KOSOGŁOS)

3 komentarze:

  1. 1. www.let--me-be.blogspot.com
    2. nezi (pisze z drugiego konta)
    3. Let me be
    4. http://m.youtube.com/watch?v=q12T4USpL7A
    Lub
    http://m.youtube.com/watch?v=MyO6o0vs3To
    Lub
    http://m.youtube.com/watch?v=EDECTHL5jX8
    Wybierz te, które uznasz za najlepsze, tzn. które będzie najlepiej pasować
    5.
    1. Fair Trailers presents
    2. A story about love
    3. Sacrifice
    4. Two worlds
    5. A story that won a hearts of many people
    6. An epic story written by nezi
    7. Let me be
    8. It's Zayn
    9. Popular singer, idol of mamy teenagers & an ordinary man in happy relationship
    10. But is it real?
    11. Nobody know that everything is only a game of lies.
    12. Everything is only fiction.
    13. But when Zayn meet her...
    14. ...game stops
    15. Nita become his crossroads
    16. But also a reason for new life
    17. Better life
    18. Zayn recover what he had lost a long time ago - faith, hope, courage and...
    19. Love.
    20. But what about the girl?
    21. She fell in love with him.
    22. But His fame becomes her curse
    23. Is game stronger...
    24. ...than their love?
    25. Zayn must to choose.
    27. Love...
    28. ...or fame.
    29. Already on blogs.
    30. Only on www.let--me-be.blogspot.com
    6. Patrz pkt 7
    7. Jutro opisze, bo teraz jestem na telefonie.
    8. Czarno-biały.
    9. @omg_myotpxx
    10. American boy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój wymarzony układ jest tak skomplikowany, że prosiłabym o numer gg, bo w komentarzu nie opiszę tego dobrze xd

      Usuń
    2. Kurcze, jednak cofam. Przepraszam za zamieszanie.

      Usuń