sobota, 22 lutego 2014

[ 8 ] Love, lust, hate and desire



Cześć.
'Chwilowa', nadal trwająca awaria uniemożliwia mi jak na razie robienie filmików z filmików (jakkolwiek głupio to nie brzmi). Jedyne, co mogę używać, to gify oraz pliki, które już mam na kompie, ponieważ wszystkie moje programy do ściągania video postanowiły się nagle zepsuć, jeden po drugim.

Chciałabym jeszcze raz przeprosić Jade, za nie wykonanie zamówienia. :( Nie jestem wstanie. 

Filmik ten, został zrobiony po około 3 miesięcznej przerwie. Dobrze, że chociaż jakieś sensowne teledyski udało mi się znaleźć na moim kompie. Szkoda tylko, że jak się okazało mój Windows Movie Maker i AVS nie ogarniają i dopiero po zapisaniu okazało się, że w trzech miejscach jest źle ucięta scena... Udajmy, że tak miało być.

Brawo, Sophie. Nie robisz nic przez trzy miesiące i masz w notce jeden filmik.



Rihanna
Too Close



'I danced with a million devils.
Died form a life of sin.
Made love to a million angels.
Murdered a million men.'


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz