środa, 27 listopada 2013

[ 6 ] Before we blew it up


Powinnam ponarzekać trochę na jakość...



Rihanna
I knew you were trouble 
(speech)






Dianna Agron
 What now?




Zwiastun na mojego nowego bloga.

Selena&Justin
As long as you love me
(instrumental)


Helloooooo!
Pierwszy filmik bardzo stary...
Drugi filmik z zeszłego tygodnia...
Trzeci filmik zwiastun na nowego bloga.
Przyjmę jakiś zamówienie, bo jakoś ostatnio mam zbyt dużo czasu.


''Time can't be bought
  Even if we try to forget
Love will remember''

Love, Sophie xx



9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybywam z zamówniem XDNie patzr na to że blog ma już zwiastun , prosże , bo tamten jest nie prawidłowy XD
    adres : http://there-is-a-hell-fanfiction.blogspot.com/
    nick : Jade.♥
    tytuł : There is a Hell...
    muzyka : https://www.youtube.com/watch?v=gvm9m47wt54
    postacie :
    niall horan jako on sam
    zayn malik jako on sam
    harry styles jako on sam
    liam payne jak on sam
    louis tomlinson jako on sam
    justin bieber jako on sam
    oliver sykes jako on sam
    barbra palvin jako Sophie Black
    nina dobrev jako anna neils
    amanda seyfried jako olivia sykes
    Napisy po polsku , streszczenie :

    Więc brat i siostra Oliver i Olivia razem z przyjaciółmi ( Sophie i Anną ) mają klub najsłynniejszy w mieście nazywa się 69 Shades , wszystko idzie jak po maśle , klub jest coraz słunniejszy, lecz pewnego dnia w klubie wybucha pożar i porywają jedną z dziewczyn annę, jego sprawcami są chłopcy ze znanego gangu Yardis ( niall harry zayn liam louis i justin ) . Zastraszayli olivera , który nie zapłacił za narkotyki miał u nich długi. Nie był w stanie tego opłacić więc gang sam wybrał sobie nagrodę. Oliver musił dołączyć do gangu a dziewczyny stały sie pompychadłami gangu, mogli robić z nimi wszystko , gwałcić , pieprzyć , bić. Musiły być na każde ich zachcianki. Stały sie nikim . Lecz nie wszystko poszło tak jak miało pujśc , czyżby Niall i Sophie coś ukryali , czy między innymi cżłonkami gangu i dziewczynami zrodzi się , miłoś ? Czy oni wiedża co to miłość ? Czy potrafią kochać ? Czy okaża współczucie ? Czy pozwolą im żyć tak jak dawniej ? Tego dowiesz czytając There is a hell
    Mam nadzieję że to pomoże Xd
    Zwiatun ma być czarno biały, mroczny i kryminalny, gify z pistoletami , narkotykami , seks , płomienie , coś takiego , na końcy przedstawienie postaci i kto je gra :0
    kontakt : wickahoran@gmail.com
    hasło : District [ 6 ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Yardies tak sie nazywa ten gang xs zle napisałam w ogóle jest masa błędów bo na tablecie na szybko pisałam przepraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam okazji nic skomentować, więc oto i jestem.
    pierwszy filmik. w sumie posklejałaś tylko fragmentu teledysku, ale wyszło to naprawdę fajnie. dobrze dobrany efekt, brawo. jedynie uciążliwa była ta piosenka, która ani trochę tam nie pasowała.
    drugi w sumie też podobny do poprzedniego. same gify, ale jest już gorzej, bo niejednolicie. no ludzie, czy nie można wszystkiego na jedno? ciekawa piosenka.
    trzeci byłby moim faworytem, ale zespułas to niejednolitością. czy naprawde tak trudno zmienić wszystko w programie? by było ładnie? fajne gify, dobrze, że instrumental, napisy okej, ale niestety przez błąd nie wygląda to tak świetnie.
    Pozdrawiam, Blair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pierwszego, to właśnie mi ten monolog tam idealnie pasuje, tak poza tym to był jeden z moich pierwszych filmików.
      A co do pozostałych, to tak trudno ''zmienić wszystko w programie'', bo wtedy jeszcze robiłam filmiki w Move Maker :)

      Sophie, xx

      Usuń
    2. Kochana, też robiłam w WMM, tam da się zmienić kolor na czarno-białe. może by się najpierw nauczyć obsługiwać program, a później się za to brać?
      Pozdrawiam, Blair.
      [katalog-zwiastunownii]

      Usuń
    3. Wiem, że da się zrobić czarno-białe, ale uważam, że ten filmik akurat wygląda lepiej w kolorach.
      +One były robione na 'moje potrzeby', więc nikomu innemu podobać się nie muszą :)

      Usuń
  5. Pierwsze to trafiłyście tym Malikiem w moje serducho ;) A co do zwiastunów pierwszy ......piękny ja nie mam do niego zastrzeżeń . Drugi no kurde ta jednolitość przepraszam ale na prawde mnie to denerwuje po za tym całkiem nie zły . Trzeci też całkiem dobry tylko ta jednolitość .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń